Aleš Leznar
autor obálek
8 knihHřejivá naděje je čtvrtá ze série osmi knih, v nichž autorka předává čtenářům své vědomosti o duši člověka . Předešlé díly vyšly v Nakladatelství Alman. Důležité není to, kdo mě utrpení způsobil, ale to, co je mého utrp... více
Odpuštění skutečné a zdánlivé 2010, Luule Viilma
Odpuštění skutečné a zdánlivé je poslední ze série osmi knih, v nichž autorka předává čtenářům své vědomosti o duši člověka. Předešlé díly vyšly rovněž v Nakladatelství Alman. Jedině tehdy, když člověk začne poznávat sv... více
Jak uspět na vysoké škole 2006, Eva Fryjaufová
Dostat se na VŠ je pouze polovina úspěchu, po kterém přicházejí léta dřiny. Mnoho studentů se na takové dlouhé cestě ztratí. Tato kniha jim pomůže překlenout nástrahy, které na cestě k titulu čekají. Mimo jiné v ní najdo... více
Devět klíčů pro osvobození těla i duše člověka 2006, Jaroslav M. Pešek
Kniha Devět klíčů je i může být pro mnohé nejen impulzem a osvětou, ale též léčivou pomůckou. Neboť ve všech slovech je zakódovaná léčivá i osvobozující síla. Záleží jen na tom, kdo a jak sám chce nebo může takovéto info... více
Znamení ďábla a jiné záhady pro mladé chemiky 2006, Petr Kukal
Společně se Svatavou Janouškovou. Soubor dvaadvaceti historek s otevřeným koncem, na jejichž správném rozluštění se podílí sám čtenář. Určeno starším dětem. Všechny příběhy spojuje fakt, že pro uspokojivé vyřešení zápl... více
Efektivní leader 2005, Patrick J. McKenna
Nejobvyklejší reakcí, kterou slýcháme od profesionálů o řízení skupin, je: "Ale tohle nás nikdo nikdy neučil! Kniha vám pomůže formulovat ústřední pravidla, podle nichž váš tým bude efektivně kooperovat, kapitoly pokrýva... více
Moderní organizační architektura 2005, Jiří Dědina
Jako žádný architekt, neuspěje se zastaralými materiály a postupy, tak žádný manažer nemůže ustrnout a používat zastaralou organizační strukturu firmy. Kniha objasňuje základní modely organizačních struktur v jednotlivýc... více
Hřejivá naděje 2005, Luule Viilma
Ve své čtvrté knize, autorka navazuje na předešlé tituly Pozornost nyní zaměřuje hlavně na pocity jako jsou strach, zloba, vina, myšlenky dobré, zlé a jejich následky, stresy a také smutek, který vyrůstá převážně ze ... více
Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás 2002, Godfrey Harris
Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat. Starý dobrý zdroj reklamy je spokojený zákazník. více