-

Veřejné mínění, image a metody public relations vydání

Veřejné mínění, image a metody public relations
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296023/verejne-mineni-image-a-metody-publi-W67-296023.jpg 4 2 2

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.

Vydání (1)


Veřejné mínění, image a metody public relations
Veřejné mínění, image a metody public relations

papírová kniha 1999, Management Press

ISBN: 80-7261-006-6

Štítky knihy

obchodování, prodej veřejné mínění podniky, firmy

Autorovy knížky

1999  70%Veřejné mínění, image a metody public relations