Jak myslí úspěšní obchodníci diskuze
Helen Kensett
Triky, které prodávají Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační služby, všude narazíme na spoustu „vyzkoušených“ a „ověřených“ technik, které nám našeptávají, co říkat, kde to říkat a jak to říkat. Prodejní profese se v posledních letech mění k nepoznání. I zkušení obchodníci dnes prodávají na přeplněných trzích jen s obtížemi. Zákazníci jim možná pro jednou ještě telefon vezmou či odpoví na emailovou nabídku, ale podruhé už nemusí uspět. Na takovémto trhu tradiční techniky už zkrátka nezabírají. Co ale děláme špatně? Nebo, což je zásadnější, bychom měli dělat dobře? Existuje nějaké tajemství, které odděluje rychle se ztenčující skupinu úspěšných prodejců od těch ostatních? Ano, existuje. A tato kniha zkušené prodejní expertky Helen Kensett toto tajemství odhaluje. Nabízí 48 nástrojů – či triků, chcete-li – spočívajících ve třech jedinečných mentálních dovednostech, z nichž je tvořen celek umění prodat. Jde o schopnost Vidět, Myslet a Zlepšovat se, jejímž cílem je využívat psychologických nástrojů a neurovědeckých poznatků k posílení empatie a ještě vyššímu zaměření na zákazníka. Abychom dokázali efektivně prodávat, musíme si tyto tři schopnosti, rozvedené do oněch zmíněných 48 nástrojů, osvojit a být v nich dokonalí.... celý text
Diskuze o knize (2)
Přidat komentář
Kniha, která je dobrá akorát tak na podpal. Z celkových 270 stran, bych užitečných rad napočítala cca na tři řádky.
Je to soubor nekončících teorií a oprašování historie. Tato kniha vám rozhodně nic nepředá
Kniha, která je dobrá tak akorát na podpal. Z celkových 270 stran, je tam užitečných rad cca na tři řádky Spousta nezáživné teorie a historie. Tato kniha vám rozhodně nic důležitého nepředá