Jak na sexistickou reklamu :manuál pro posuzování sexistické reklamy ekniha zdarma

[autor textu Barbara Havelková] ...et al. ; [editorky Iva Baslarová], [Dita Jahodová]

Pro zobrazení odkazů ke stažení se musíte přihlásit. To znamená mít u nás vytvořený profil (zdarma a za 2 min.)
Ekniha je k dispozici ve formátech: PDF.

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Ekniha Jak na sexistickou reklamu :manuál pro posuzování sexistické reklamy zatím není propojena s naší databází; zřejmě se u nás ještě nenachází. Nelze tedy zobrazit více informací, ani její hodnocení a komentáře. Pokud podle vás ekniha v naší databázi je, nebo jste ji dokonce přidali, pošlete nám, prosím, odkazy, abychom je mohli propojit. Děkujeme.


Databáze knih děkuje za poskytnutí eknihy zdarma ke stažení Městské knihovně v Praze.