Alternativní školy a inovace ve vzdělávání hodnocení
Jan Průcha
Řada učitelů i rodičů nespokojených s "tradiční školou" si hodně slibuje od různých alternativních koncepcí. Které alternativní školy a inovativní koncepce vzdělávání dnes existují u nás a ve světě? A jsou opravdu lepší než školy běžné? Třetí, aktualizované a rozšířené vydání úspěšné knihy přináší kromě základních informací o známějších typech alternativních škol zejména poznatky o jejich kladech a záporech, jak je zjišťuje nezávislý průzkum. V tomto vydání je navíc kladen důraz na nové koncepce vzdělávání a školství, které ve světě vznikly v nedávných letech a u nás jsou dosud velmi málo známé. Kniha je určena studentům učitelství a sociálních věd, školským manažerům a pracovníkům pedagogického výzkumu, učitelům v praxi i rodičům.... celý text
5 |
|
4 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Alternativní školy a inovace ve vzdělávání: 82 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 9
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1997 | Moderní pedagogika |
2008 | Pedagogický slovník |
2000 | Přehled pedagogiky |
2009 | Pedagogická encyklopedie |
2002 | Učitel – současné poznatky o profesi |