Metody výzkumu médií hodnocení

Metody výzkumu médií
https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/184451/bmid_metody-vyzkumu-medii-cqG-184451.png 4 4 4

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).... celý text

5
0 x
4
4 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Metody výzkumu médií: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Tomáš Trampota
česká, 1974
Martina Vojtěchovská
česká, 1974