Před-svědčování: Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit hodnocení
Robert B. Cialdini
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V KNIZE SE DOZVÍTE: - Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé - Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít - Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč - Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí - O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek - Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet - Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků... celý text
Psychologie a pedagogika
Vydáno:Originální název:
Pre-suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
více info...
5 |
|
18 x |
4 |
|
17 x |
3 |
|
6 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
2 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Před-svědčování: Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit: 83 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 43
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).