pszabo pszabo komentáře u knih

Digitální minimalismus Digitální minimalismus Cal Newport

Kniha mi změnila život. Místo mnoha hodin týdně na sociálních sítích, jsem si uvědomil důležitější aspekty života. Kniha obsahuje praktické návody, odůvodnění, odkazy na výzkumy a příběhy mnoha lidi. Doporučuji!

26.01.2020 5 z 5


Revoluce Revoluce Jakub Trpiš

Kniha, která vyvolává spoustu silných emocí a myšlenek. Mnohdy i negativních, ale to je přece ono, vyvolat emoce! A to se autorovi určitě povedlo. Knihu jsem četl vždy při poslechu soundtracku, který je ke knize přiložený a úžasně podtrhuje atmosféru knihy, plné politiky, manipulace, lásky, ale i vlastenectví a skrytého potenciálu našeho národa. Možná bych si troufl napsat, že je to takový “House of Cards” v českém prostředí. Určitě doporučuji přečíst!

26.01.2020 5 z 5


Hluboká práce Hluboká práce Cal Newport

Jedná z nejlepších knih o produktivitě, co jsem zatím četl. Do jisté míry mi zřejmě změnila pohled na životní čas a spolu s knihou Houžavnost mám nyní v rukávech Esa, která vytáhnu vždy, když budu neefektivní, nesoustředěny a když mi bude chybět motivace. Doporučuji všem.

26.01.2020 5 z 5


Jak na sítě Jak na sítě Michelle Losekoot (p)

Toto musí přečíst každý, kdo se pohybuje na internetu a tvoří nějaký produkt nebo obsah. Dost mi to změnilo pohled na strategii postovani příspěvku a dozvěděl jsem se mnoho věci, které mi nedošli. Každý odstavec můžete v knize rovnou vyzkoušet. Na závěr mohu říct, že tato knížka patří k těm, které mají: “vědomosti na talíři”.

26.01.2020 5 z 5


Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně Houževnatost – Síla vytrvalosti a vášně Angela Duckworth

Super kniha, která zkoumá, co a proč vede k úspěchu! Budu určitě číst vícekrát ještě!

26.01.2020 5 z 5


Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Adam Hazdra

Kniha Skvělé služby je velice inspirativní pro všechny lidi, co poskytují nějaké služby. Jak vylepšit Vaše služby tak, aby jste je pozvedly na novou úroveň? Jak zákazníky překvapit něčím navíc? To vše v knize od autora, který studoval design služeb v Anglii!

26.01.2020 5 z 5