Marketing - cesta k trhu podobné
Jaroslav Světlík
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.... celý text
Podobné knihy (0)
Zatím zde není žádná podobná kniha.
Autorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |