Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie přehled
Jan Dohnal
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie v seznamech
v Přečtených | 3x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2002 | Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie |
2011 | CIO a podpora byznysu |
Relativně pěkně napsáno a díky této knížce jsem více pochopil problematiky CRM.