COM (Component Object Model)

štítky

8 knih

Programování COM objektů, ActiveX a Win32 aplikací s využitím knihovny ATL 2006, Radek Chalupa

Kniha je určena pro programátory v jazyce C++ používající vývojové prostředí Microsoft Visual C++/Visual Studio verze 2002 a vyšší. Předpokladem je alespoň základní znalost jazyka C++ a základy ovládání uvedeného vývojov... více


Programujeme v Microsoft Visual C++ 2000, David Kruglinski

Microsoft Visual C++ 6.0. Legendární kniha, etablovaná jako standardní studijní materiál v oboru. Vysvětluje programování ovládacích prvků v ATL, nová zdokonalení programování databází a COM a programování pro Interne... více


VBScript 2000, Daniel Read

Průvodce vývojáře. Komplexní publikace pro všechny zájemce o moderní skriptovací jazyk. více




C# - programujeme profesionálně 2003, Simon Robinson

Kniha určená především programátorům se zkušenostmi nastiňuje problematiku programovacího jazyka C#, pomocí něhož lze vytvářet jakékoliv windowsové či webovské aplikace. Obsáhlá publikace je rozdělena celkem do šesti čás... více


Programujeme v COM a COM+ 2000, Dalibor Kačmář

Kniha Programuje s COM a COM+ je vstupní branou do světa komponentových technologií na platformě operačních systémů Microsoftu. Ve svém nabitém obsahu popisuje COM a COM+ od naprostých začátků a končí velmi pokročilými t... více


Základy komponentní technologie COM 1998, Ilja Kraval

Podtitul: S příklady ve Visual Basicu 5.0. Kniha osvětluje principy komponentní technologie a tvorby komponentních aplikací na základě nejpoužívanějšího modelu COM a jazyka Visual Basic. Pochopíte princip N-vrstvé arc... více


Komponentní architektury COM+, CORBA, EJB 2002, Jindřich Zelený

--- Enterprise Java Beans 3 (EJB3) jsou řízené, serverové komponenty umožňující modulární tvorbu podnikových aplikací. Specifikace EJB3 je součástí množiny aplikačního programového rozhraní (API) definující Java Enterpr... více


Programování ve Windows pomocí MFC 2002, Jeff Prosise

Výjimečná kniha naučí programátory C++ jak pomocí nejdůvěryhodnější knihovny tříd rychle objektově programovat ve Windows 32 API, a bude jim oporou kdykoli při programování v MFC. Od základů MFC postupuje k architektuře ... více