Začalo to nevinně. Deena Martinsonová a její nejlepší přítelkyně Jade Smithová z legrace anonymně telefonovaly svým spolužákům a vyznávaly jim lásku. Když se ale do hry zapletl Deenin nevlastní bratr Chuck a začal vystup... více
Vox 1993, Nicholson Baker
Nebezpečná kniha o bezpečném sexu. Kniha, jejíž obsah tvoří dialog muže a ženy - dialog po telefonu. Jde o intimní rozhovor dvou neznámých lidí, kteří vytočí číslo pro sex po telefonu, které jako inzerát najdou v porn... více
IBM PC XT + AT. 5, Modemy a sériový přenos dat 1992, Zdeněk Vrátil
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Jazyky pro programově řízené spojovací systémy 1989, Václav Vinčálek
Popis knihy není zatím k dispozici. více
VoIP 2007, Kevin Wallace
Tisíce firem již začaly využívat své datové sítě také pro telefonní komunikaci a tisíce dalších o takovém kroku v blízké době uvažují. Kniha napsaná pod vedením odborníků ze společnosti Cisco vysvětluje principy, hardwar... více
Číslicová technika v telekomunikacích 1981, Emanuel Prager
Práce pojednává o možnostech využití číslicové techniky v jednotlivých odvětvích telekomunikací. Popisuje přenos analogových signálů číslicovými způsoby, principy číslicových přenosových systémů, vícenásobné číslicové př... více
Telekomunikace a VOIP telefonie 2006, David Bazala
Publikace obsahuje podrobný popis telefonních periférií používaných ve střední Evropě k připojení do veřejných, mezinárodních a mezioperátorských telefonních sítí. Obsah knihy by měl být plně dostačující pro zájemce o Vo... více
Umění telefonovat 2000, Iain Maitland
Telefonáty jsou „chlebem“ každé žijící a vyvíjející se firmy. Lidé na manažerských i asistentských pozicích jich vyřizují denně desítky, ba i stovky. O to cennější je pravidlo zvládnout každou záležitost, to je každý tel... více
Cisco VoIP 2009, Kevin Wallace
Průvodce, autorizovaný společností Cisco, vás zasvětí do tajů a dovedností, které budete potřebovat k plánování a reálného nasazení sítí Cisco VoIP. Velmi zkušený autor vás provede mimo jiné těmito tématy: integrace VoIP... více
Nové směry v pobočkových telefonních ústřednách 1975, Emanuel Prager
Po stručném přehledu současného stavu pobočkových ústředen probírá autor zásady pro tvoření pobočkových sítí a požadavky na jejich modernizaci, jako je např. provolení, tlačítková volba apod. Zabývá se také možnostmi kom... více
Profesionální telefonování: Zaměřeno na B2B praxi 2021, Dušan Jílek
57 kapitol o obchodním telefonování. Kniha „Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prod... více
Místní a uzlové telefonní ústředny 1968, Otakar Klika
Autoři probírají ústředny typu Tesla, reléové automatické ústředny a meziměstské ústředny manuální. Ve výkladech o spojovacích cestách sledují činnost prvního a druhého třídiče, prvního a druhého skupináře, linkového vol... více
PC XT + AT. 16, [Fax] modemy a sériový přenos dat 1995, Zdeněk Vrátil
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Věk kybernetiky 1966, neznámý - neuveden
V řadě přístupně psaných statí ze všech odvětví kybernetiky poučují autoři o řízení, výměně a zpracování informace, o měření jejího množství a o vlivech, které její přenos narušují. Ve smyslu Wienerovy definice, že kyber... více
Základy řízení spolehlivosti telekomunikačního provozu 1980, Jiří Chodounský
Požadavky na základní vlastnosti telekomunikační sítě a možnosti komplexního řízení provozu, Organizační zajištění komplexního řízení jakosti a spolehlivosti telekomunikačního provozu, Projektování parametrů spolehlivost... více