Marketing a PR v architektuře tempo & emoce
Radek Váňa
Publikace přehledně shrnuje všechny způsoby marketingové prezentace a komunikace v oblasti architektury a interiérového designu. Úvodní slovo ke knize Radka Váni napsala světoznámá architektka Eva Jiřičná. Autor s dvacetiletou zkušeností v oboru přehlednou formou vysvětluje krok po kroku, jak správně komunikovat v oblasti architektury. Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence. Dává architektům, interiérovým designérům, ale stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod, jak být vidět a uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat. Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace. Kniha je určena architektům, interiérovým designérům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přináší také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.... celý text
Architektura Ekonomie a obchod
Vydáno: 2023 , IdealabOriginální název:
Marketing a PR v architektuře, 2023
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2014 | Nuselský most: Historie, stavba, architektura |
2023 | Marketing a PR v architektuře |
2024 | Chaty: architektura za branou každodennosti |
2003 | Internet pro architekty a stavitele |