Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu tempo & emoce
Godfrey Harris
Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2002 , Alman (Jiří Alman)Originální název:
Let your fingers do the talking
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
příručky marketing obchodování, prodej reklama a propagace
Autorovy další knížky
2002 | Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás |
1999 | 101 způsob jak propagovat svou firmu |
2002 | Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu |