Vražda potřebuje reklamu tempo & emoce
Dorothy L. Sayers
Lord Petr Wimsey série
< 10. díl >
V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže. I kdyby mu hrozilo, že ho některá uloví, zůstane akční detektiv s modrou krví vždy a všude noblesním Britem a s přispěním švagra-policisty odhalí, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A mezitím nás stvořitelka všímavého lorda Petra pobaví desítkami postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.... celý text
Literatura světová Detektivky, krimi Romány
Vydáno: 2020 , OneHotBookOriginální název:
Murder Must Advertise, 1933
Interpreti: Otakar Brousek ml.
více info...
Tempo čtení (1x)
rychlé |
|
100 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Emoce z knihy (3x)
zvědavost |
|
33 % | |
napětí |
|
33 % | |
pobavení |
|
33 % |
Štítky knihy
vraždy detektivní a krimi romány reklama a propagace detektivky z lékařského prostředí Zlatý věk anglické detektivky (1920–1939)
Autorovy další knížky
1979 | Dobrodružný život milovníka starých tisků |
1960 | Vražda potřebuje reklamu |
1970 | Nepřirozená smrt |
1991 | Třikrát lord Petr |
1967 | Záhada španělské truhly |