Populární knihy
Nové komentáře u knih Douglas Rushkoff
Klub Extáze
„Ačkoliv mě kniha doma ležela pár let než jsem se do ní pustila, rozhodně mě zaujala a dobře se četla a ačkoliv jsem konec čekala trošku lepší knihu bych mohla doporučit“... celý text
— Miss.K
Život, s.r.o.
„Při čtení jsem si chvílemi připadal, že čtu brožuru o "chemtrails" nebo knihu od zástupců The Flat Earth Society. Jinými slovy kniha popisuje konspirační teorii vybájenou Douglasem Rushkoffem.
Jistě, že některé problémy, popisované v knize, společnost měla a má. Bohužel autor zcela ignoroval fakta a realitu si ohýbá, aby mu zapadlo vše do sebe.
Knihu jsem nakonec nedočetl, protože po posáži (+- v polovině knihy), kde autor zmiňuje, že výrobci mobilních telefonů záměrně dodají na trh velká a pomalá zařízení, aby následně mohli dodat menší a rychlejší, jsem knihu odložil a už se k ní více nevrátím. Podle autora jste svůj iPhone 8 už mohli mít v roce 2007, protože zlý Apple ho měl v trezoru a čekal, až si koupite 7 předcházejících verzí. Douglasem Rushkoffem očividně zcela nechápe význam slov vývoj a inovace.
Radeji si přečtěte knihu "Úvahy a projevy - Tomáš Baťa". To je mnohem hodnotnější vhled do vzniku korporací.“... celý text
— weny
Život, s.r.o.
„Kniha je více velká esej nebo úvaha, než čistá faktografie. Autor ukazuje vznik moderního bydlení, kdy se považuje za normální aby měl každý vlastní bydlení. Ukazuje, že korporacím vyhovují zákazníci toužící nebo mající vlastní bydlení. Vysvětluje, jak se stávají předměstí bydlením pro střední třídu. Snahu, jak z proletárů udělat spotřebitele jako další třídu. Spotřeba je pak chápána jako obecné blaho. Spotřebitelé už nepožadují informace, ale aktuality (aktualita je nedůležitá zpráva, např. že Karel Gott ma další milenku nebo že tygr nemůže vytáhnout hlavu z plastové bandasky).
Další část knihy popisuje, jak mohou současní spotřebitelé vypadnou z bludného kruhu spotřeby. Základem me vytvoření lokální komunity a vytváření lokálních vazeb v biznisu. Budu si kupovat zeleninu od místního farmáře a ne od globální společnosti. A např. na praxi farmářských trhů vidíme, že se to některým částečně dělí.“... celý text
— bzucino
Klub Extáze
„Opravdu výborná knížka s velmi chytlavím příběhem ,od začátku do konce jsem měla pocit že do příběhu také patřím ...“
— veganka
Manipulativní nátlak: Proč tak snadno uposlechneme druhé?
„Perfektni kniha. Vřele doporucuji i ostatni knihy tohoto autora.“
— klatil
Douglas Rushkoff knihy
2014 | Život, s.r.o. |
2002 | Manipulativní nátlak: Proč tak snadno uposlechneme druhé? |
1999 | Kyberie - život v kyberprostoru |
2002 | Klub Extáze |
Žánry autora
Literatura světová Romány Sci-fi Literatura naučná Ekonomie a obchod Psychologie a pedagogika
Štítky z knih
manipulace (psychologie) obchodování, prodej nadnárodní korporace profesní úspěch morální hodnoty
Rushkoff je 4x v oblíbených.
Osobní web autora