Tom Markert
1959
Nové komentáře u knih Tom Markert
Zákazník má vždy pravdu
„Určitě by si to měl každý pročíst kdo se o obchod zajímá. Jsou tam užitečné postřehy“
— Davidoff21
Zákazník má vždy pravdu
„Kniha pro obchodní zástupce případně pro firemní obchodníky, nikoliv pro prodejce v maloobchodu.
Knížku přečtete max. za hodinu je velmi stručná - zcela upřímně: nic nového jsem se nedozvěděla...“... celý text
— LadyCotton
Zákazník má vždy pravdu
„Velmi stručná knížka. Sice v ní neobjevíte nic převratně nového, ale vzhledem k tomu, že je velmi stručná, tak celkem stojí za to si vyhradit čas na její přečtení. Myslím, že ten anglický název originálu je výstižnější "You Can´t Win a Fight with Your Client ".
Obecně se to dá ale vztáhnou na mnohem širší spektrum vztahů, než jen mezi 2 soukromými spolešnostmi. Stejně tak lze dle knihy postupovat ve vztazích uvnitř velké korporace s interním klientem, s nadřízeným, ale i státní správa tam může nají inspiraci, jak se chovat ve vztahu k občanům.
Pár dobrých postřehů v té knize je. Asi jsem se nedozvěděl nic nového, ale je někdy dobré si věci zopakovat a utřídit. A znám v ČR hodně lidí, kteří by potřebovali se naučit podle této knihy postupovat. Ale nedělám si iluze , že by pomohlo, pokud by si jen přečetli tuto knihu. Profesionální vztahy jsou běh na dlouhou trať.“... celý text
— Y2T
Zákazník má vždy pravdu
„Velké žvanění o ničem - a to má kniha pouhých 110 jen skromně popsaných stránek.:-/“
— NiNo
Zákazník má vždy pravdu
„Ideální kniha pro každého, kdo něco prodává, či nabízí. Jsou tam základní principy správnéh prodeje. Každé odvětví tam najde to, co potřebuje.“
— janulka1310