(Bez)Mocní mediální fanoušci vydání
Iveta Jansová
Kniha se zaměřuje na kategorii mediálních fanoušků a představuje osobnosti fanoušků prostřednictvím pro ně typických aktivit a praxe. V návaznosti na klasické práce fanouškovských studií (př. Henryho Jenkinse) byly předmětem zájmu právě aktivity a zavedené způsoby jednání vytvářející osobnosti fanoušků v pohledu odborné i laické veřejnosti. Teoreticko-kritické pasáže jsou doplněny explanačními úseky vycházejícími z případových studií zaměřených na dva seriálové počiny a jejich fanoušky. Tato díla byla vybrána z hlediska jejich signifikantní pozice v rámci tzv. femslash fanouškovských interpretací. Výsledkem knihy je nová teoretická typologie fanouškovských osobností z hlediska míry jejich aktivity a z hlediska jejich typických způsobů jednání.... celý text
Vydání (1)
(Bez)Mocní mediální fanoušci
2020, Univerzita Palackého (Olomouc)
ISBN: 978-80-244-5680-5Autorovy další knížky
2020 | (Bez)Mocní mediální fanoušci |
2019 | Ženské hrdinky a jejich zobrazování v českých televizních krimiseriálech |
2018 | Mediální Mini Teorie |
2020 | Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání |
2013 | Aktuální otázky médií, kultury a komunikace |