Dobré jméno firmy vydání
Zdeněk Dytrt
Publikace se snaží inspirovat pracovníky na všech stupních řídící vertikály podnikatelské sféry, kterým záleží na dobrém jménu firmy a tím i na vlastní existenci, aby naznačené cesty aplikovali v konkrétních podmínkách svého zaměstnání. Dobré jméno je nejcennější majetek firmy. Nedá se získat jinak než tvořivou prací a etickým úsilím všech zaměstnanců. A je potřeba si připomenout, že ztratit dobré jméno je mnohem rychlejší proces, než je získat. - jak překonat rutinu a neetické metody v managementu; - jaký je smysl etiky v managementu pro současnou i budoucí praxi; - vyplácí se dobrá práce, i když musí často překonávat aroganci rutinérů; - kvalitní komunikace vyžaduje etiku mezilidských vztahů.... celý text
Vydání (1)
Dobré jméno firmy
2006,
ISBN: 80-86851-45-1Autorovy další knížky
2006 | Etika v podnikatelském prostředí |
2011 | Manažerská etika |
2006 | Dobré jméno firmy |
2014 | Ženy a management |
2015 | Odpovědný management |