Ekonomika pro gymnázia vydání
Jarmila Čechová , Libor Toman , Otto Münch , Petr Klínský
Text zachycuje aktuální ekonomickou realitu. V kapitolách Podnikání a Zaměstnanci autoři aktualizovali příklady, hlavně jejich číselné hodnoty. V kapitole Marketing byla zmodernizována úvodní část, dílčí texty v částech Cena, Reklama a byla doplněna upravena a doplněna část Digitální marketing. V kapitole Daně byly aktualizovány příslušné hodnoty podle platné legislativy. Ve Finančním trhu byly provedeny dílčí změny zejména s ohledem na šířící se nebankovní a sdílené služby. Kapitoly Národní a světové hospodářství a Hospodářská politika byly zásadně přepracovány. Rok 2017, IV. aktualizované vydání.... celý text
Vydání (2)
Ekonomika pro gymnázia
2017, EDUKO
ISBN: 978-80-88057-41-3Ekonomika pro gymnázia
2011, EDUKO
ISBN: 978-80-87204-49-8Štítky knihy
ekonomie ekonomika, hospodářství podnikání marketing finance učebnice středních škol a gymnázií daně podniková ekonomika finanční trh tržní ekonomika