Ekonomika turismu vydání
Monika Palatková , Jitka Zichová
Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Publikace je určena studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v České republice a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku České republiky a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu České republiky se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu České republiky a stručně i problematikou vlivu členství České republiky v EU na rozvoj turismu.... celý text
Vydání (4)
Ekonomika turismu
2014, Grada
ISBN: 978-80-247-9306-1 , 978-80-247-9307-8Ekonomika turismu - Turismus České republiky
2014, Grada
ISBN: 978-80-247-3643-3Ekonomika turismu
2011, Grada
ISBN: 9788024736433Ekonomika turismu
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-3748-5