Francouzština pro firmy vydání
Kateřina Dvořáková
Vše, co potřebujete pro bezchybnou komunikaci v prostředí francouzské firmy! Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru. Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku: - hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů - základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj - život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce) - finance (banka, burza, účetnictví, daně) - představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.) Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti. Každá kapitola se skládá z několika podkapitol, které obsahují: - úvodní text (texty jsou doplněny úryvky autentických dokumentů, jako např. články z francouzského tisku, ale i vzory smluv, inzeráty, dialogy atd.) - přehled klíčových slov a slovních spojení - kontrolní cvičení a závěrečné překladové cvičení - úkoly k zamyšlení pro samostatnou práci studenta - klíč ke cvičením Na konci učebnice najdete francouzsko-český slovníček rekapitulující probranou slovní zásobu, který vám usnadní práci s knihou i odbornými texty. Soubory ke stažení... celý text
Vydání (1)
Francouzština pro firmy
2007, Computer Press (CP Books)
ISBN: 978-80-251-1599-2