Jak na média vydání
Jan Pospíšil
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.... celý text
Vydání (1)
Jak na média
2011, Computer Media
ISBN: 978-80-7402-071-1Autorovy další knížky
1987 | Duhové návraty |
2010 | Mediální výchova: metodika |
2011 | Jak na média |
2010 | Mediální výchova - Cvičebnice - řešení |
2020 | Mediální výchova |