Jak získat a udržet zákazníka vydání

nehodnoceno
Jak získat a udržet zákazníka
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/432611/bmid_jak-ziskat-a-udrzet-zakaznika-lED-432611.jpg 0 0 0

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů.... celý text

Ekonomie a obchod Učebnice a slovníky
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Customer Care How to be better at ...., 2002


více info...

Vydání (1)


Jak získat a udržet zákazníka
Jak získat a udržet zákazníka

papírová kniha 2002, Computer Press (CP Books)

ISBN: 80-7226-663-2

Autorovy knížky

2002  0%Jak získat a udržet zákazníka
Skrýt reklamy