Koncepce úspěchuschopnosti vydání
Robert Zich
Kniha se zabývá problematikou strategického přístupu k rozvoji konkurenceschopnosti s důrazem na cílovou orientaci v chování podniku. Představuje koncepci úspěchuschopnosti v teoreticko-aplikační rovině. Tento koncept propojuje čtyři základní témata – úspěch organizace, konkurenci, strategii a rozvoj konkurenceschopnosti. Výchozím bodem je samotné vymezení pojmu úspěchuschopnost. Vedle terminologického základu jsou zde definována specifika přístupu a souvislost se strategickým přístupem k řízení. Zásadním tématem je pak vymezení strategie úspěchuschopnosti v kontextu tradičně koncipované strategie podniku. Navazující část definuje cílovou úroveň strategie úspěchuschopnosti. Cílová úroveň vychází z komplexního pojímání úspěchu libovolné organizace, hodnotící ekonomické, externí a interní aspekty jejího rozvoje. Vedle jisté filozofie tohoto konceptu je zde vymezena důležitost přístupu kombinujícího uvedené aspekty, zejména pak s ohledem na dlouhodobý strategický rozvoj. Třetí oblastí je specifické definování konkurence a konkurenčního prostoru. Zdroj: http://www.alescenek.cz/detail-zbozi/marketing-a-reklama-39:1:1/koncepce-uspechuschopnosti-84203.html... celý text
Vydání (1)
Koncepce úspěchuschopnosti
2012, Akademické nakladatelství CERM
ISBN: 978-80-7204-818-2Štítky knihy
management podnikání řídicí práce, vedení úspěch konkurenceschopnost
Autorovy další knížky
2012 | Koncepce úspěchuschopnosti |
2009 | Základy podnikového managementu |
2006 | Podnikový management 1. díl |
2005 | Podnikový management 3. díl |
2006 | Podnikový management 2. díl |