Lázeňství: management a marketing vydání

Nehodnoceno
Lázeňství: management a marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/434928/bmid_lazenstvi-management-a-marketing-eZa-434928.jpg 0 0 0

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.... celý text

Vydání (2)


Lázeňství: management a marketing Lázeňství: management a marketing

papírová kniha 2019, Grada

ISBN: 978-80-271-2461-9


Lázeňství: management a marketing
Lázeňství: management a marketing

ekniha 2019, Grada

ISBN: 978-80-271-1117-6 , 978-80-271-1118-3

Autoři knihy