Management cestovních kanceláří a agentur vydání
Monika Palatková
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.... celý text
Vydání (2)
Management cestovních kanceláří a agentur
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-8202-7 , 978-80-247-8205-8Management cestovních kanceláří a agentur
2013, Grada
ISBN: 978-80-247-3751-5Autorovy další knížky
2011 | Mezinárodní cestovní ruch |
2011 | Ekonomika turismu |
2011 | Marketingový management destinací |
2013 | Mezinárodní turismus |
2006 | Marketingová strategie destinace cestovního ruchu |