Marketing a management vydání

nehodnoceno
Marketing a management
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/208784/marketing-a-management-208784.png 0 0 0

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.... celý text

Vydání (1)


Marketing a management
Marketing a management

papírová kniha 2009, Fortuna Libri (ČR)

ISBN: 978-80-7373-061-1

Autoři knihy