Marketing v pojišťovnictví vydání
Aleš Zuzaňák
Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura... celý text
Vydání (1)
Marketing v pojišťovnictví
2006, Linde
ISBN: 80-7201-627-XAutorovy další knížky
2004 | Příručka pro zprostředkovatele pojištění |
2006 | Marketing v pojišťovnictví |
1996 | Právní rádce pojištěných |
1997 | Finanční řízení projektů |