Marketing ve věku společnosti Google vydání
Vanessa Fox
Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání! Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají. Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným na management firem, pracovníky oddělení marketingu či produktové manažery. Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním. Autorka, která působila přímo ve společnosti Google, vám poradí, jak vyzrát na přirozené vyhledávání, aniž byste museli utratit horentní sumy za reklamní kampaně v oblasti placeného vyhledávání. Naučíte se vyhledávání efektivně zařadit do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti a množství zákazníků. Jak vám bude kniha užitečná - Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky kliká až 86 % uživatelů - Naučí vás, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu - Zjistíte, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají - Poradí, jak zajistit, aby vás lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli - Naučí vás, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše - Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle – získávat stále více nových zákazníků Komu je kniha určena - Jste-li řídícím pracovníkem, nabídne vám tato kniha celostní pohled na to, jak vyhledávání zapadá do vaší celkové podnikatelské strategie a jak byste je měli do své organizace integrovat. - Jste-li pracovníkem marketingu, vývojářem, návrhářem uživatelského rozhraní či pracujete-li jiným způsobem v oblasti získávání zákazníků, vývoje produktů nebo rozšiřování povědomí o společnosti, ukáže vám tato kniha, jak začlenit vyhledávání do vašeho již existujícího rámce tak, abyste dosahovali ještě větších výnosů.... celý text
Literatura naučná PC literatura
Vydáno: 2011 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Marketing in the Age of Google, 2010
více info...
Vydání (1)
Marketing ve věku společnosti Google
2011, Computer Press (CP Books)
ISBN: 978-80-251-3357-6