Metody komplexního hodnocení podniku vydání
Marek Vochozka
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).... celý text
Vydání (3)
Metody komplexního hodnocení podniku
2020, Grada
ISBN: 978-80-271-1701-7Metody komplexního hodnocení podniku
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-3647-1Metody komplexního hodnocení podniku
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-7462-6Autorovy další knížky
2012 | Podniková ekonomika |
2013 | Podnikové řízení |
2011 | Metody komplexního hodnocení podniku |
2015 | Vývoj českého vysokého ekonomického školství v letech 1945-1953 |
2017 | Sustainable development |