Moderní marketingová komunikace vydání

Moderní marketingová komunikace
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107711/moderni-marketingova-107711.jpg 5 2 2

Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.... celý text

Vydání (3)


Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace

papírová kniha 2019, Grada

ISBN: 978-80-271-0787-2


Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace

ekniha 2010, Grada


Moderní marketingová komunikace
Moderní marketingová komunikace

papírová kniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-3622-8

Autoři knihy

Hana Jahodová
česká, 1954
Jana Přikrylová
česká, 1951