Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění vydání
Ján Mišovič
Kniha nabízí podrobný přehled o podstatě a základních formách veřejného mínění a prezentuje jeho projevy v oblasti komunikace, vědomí i chování lidí. Hesla se zabývají "technologií" výzkumu veřejného mínění, metodami a technikami jeho přípravy, sběru dat, jejich zpracováním, analýzou, interpretací a prezentací. Přináší poznatky o vztahu společenských věd a veřejného mínění, fakta z historie oboru a charakteristiky osobností, které přispěly k chápání tohoto jevu. Obsah knihy umožňuje rychle vyhledat kvalifikované odpovědi na otázky, týkající se všech aspektů veřejného mínění. Publikace tak poskytuje informace potřebné k pochopení teorie a praxe výzkumu veřejného mínění a je tak vhodnou pomůckou jak pro studenty vysokých škol oboru marketingu a komunikace, ale i pro pracovníky z praxe.... celý text
Vydání (1)
Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění
2010, Orego
ISBN: 978-80-86741-94-9Autorovy další knížky
2019 | Kvalitativní výzkum se zaměřením na polostrukturovaný rozhovor |
2015 | Komunikace ve společnosti |
2001 | Víra v dějinách zemí Koruny české |
2010 | Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění |
2001 | V hlavní roli otázka (průvodce přípravou otázek v sociologických a marketingových výzkumech) |