Od informace k reklamě vydání

Od informace k reklamě
https://www.databazeknih.cz/img/books/25_/250133/od-informace-k-reklame-250133.jpg 5 1 1

Monografie přispívá k analýze současného českého reklamního a žurnalistického diskurzu, všímá si některých strategií a prostředků (verbálních i neverbálních), jimiž tyto diskurzy realizují svá persvazivní a manipulativní působení na masového adresáta. Jednotlivá zjištění i závěry jsou demonstrovány pomocí příkladů z rozsáhlé rešerše komunikátů reklamních i žurnalistických (především z publicistiky na politická témata). K publikaci lze zakoupit CD s ukázkami reklamních spotů. Kniha vyšla i v anglické verzi: PERSUASION THROUGH WORDS AND IMAGES... celý text

Vydání (2)


Od informace k reklamě
Od informace k reklamě

papírová kniha 2007, Ostravská univerzita

ISBN: 978-80-7368-265-1

Autoři knihy