Plánování a tvorba hodnoty firmy vydání
Pavel Marinič
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe.... celý text
Vydání (2)
Plánování a tvorba hodnoty firmy
2008, Grada
Plánování a tvorba hodnoty firmy
2008, Grada
ISBN: 978-80-247-2432-4Autorovy další knížky
2008 | Plánování a tvorba hodnoty firmy |
2010 | Finanční řízení podniku |
2014 | Hodnotový management ve finančním řízení |