Podniková ekonomika vydání
Marek Vochozka , Petr Mulač
Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna do třinácti základních kapitol, přičemž každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastní výklad problematiky a použitou literaturu. Úvod je věnován vztahu mikroekonomie a podnikové ekonomiky, popsány jsou faktory podnikového prostředí, specifikovány funkce a formy hospodaření podniku, jeho hodnota a životní cyklus, popsány jsou metody a formy organizace a řízení podnikových procesů, principy a postupy podnikového marketingu, definovány jsou současné metody v oblasti řízení lidských zdrojů, obsah a zajištění interního auditu, vymezeny jsou principy podnikání malých a středních podniků. Závěr knihy je věnován problematice vstupu podniků na zahraniční trhy.... celý text
Vydání (3)
Podniková ekonomika
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-8200-3 , 978-80-247-8201-0 , 978-80-247-8202-7Podniková ekonomika
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4372-1Podniková ekonomika
2012, Grada
ISBN: 978-80-2474-372.1