Psychologie přesvědčování vydání
Stanislav Gálik
Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace.... celý text
Vydání (3)
Psychologie přesvědčování
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-8121-1 , 978-80-247-8130-3Psychologie přesvědčování
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-8121-1 , 978-80-247-8130-3Psychologie přesvědčování
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4247-2