Strategické řízení podniku vydání
Roman Zuzák
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.... celý text
Vydání (2)
Strategické řízení podniku
2011, Grada
Strategické řízení podniku
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-4008-9Autorovy další knížky
2009 | Krizové řízení podniku |
2011 | Strategické řízení podniku |
1996 | Moderní sekretářka a sekretariát |
2008 | Z podnikových krizí k vítězství |
2015 | Krizový management |