Strategický marketing vydání

Nehodnoceno
Strategický marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/179854/strategicky-marketing-179854.jpg 0 0 0

Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.... celý text

Vydání (1)


Strategický marketing
Strategický marketing

papírová kniha 2013, Ústav práva a právní vědy

ISBN: 978-80-905247-7-4