Úvod do teorie masové komunikace vydání
Denis McQuail
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.... celý text
Literatura světová Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: 1999 , PortálOriginální název:
Mass Communication Theory, 1992
více info...
Vydání (4)
Úvod do teorie masové komunikace
2009, Portál
ISBN: 978-80-7367-574-5Úvod do teorie masové komunikace
2007, Portál
ISBN: 978-80-7367-338-3Úvod do teorie masové komunikace
2002, Portál
ISBN: 80-7178-714-0Úvod do teorie masové komunikace
1999, Portál
ISBN: 80-7178-200-9