Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu vydání

nehodnoceno
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/182427/vliv-globalizace-na-marketing-destinace-cestovniho-ruchu-182427.jpg 0 0 0

Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických památek, zvyšuje všeobecnou úroveň vzdělání obyvatelstva. I když je ekonomický přínos cestovního ruchu pro stát nesporný, je třeba si uvědomit, že cestovní ruch je víc než jen ekonomický fenomén. Služby návštěvníkům v cestovním ruchu poskytují různorodé podniky – ubytovací zařízení, cestovní kanceláře, lokální turistické informační kanceláře, atraktivity a atrakce, dopravní podniky apod. Velmi malé podniky působí vedle nadnárodních korporací, soukromé a veřejné činnosti jsou v destinacích vzájemně propojeny, což činí z cestovního ruchu komplexní sektor s vysoce fragmentovaným hodnotovým řetězcem. Před odvětvím cestovního ruchu leží v této souvislosti jasné výzvy, které vyplývají, na jedné straně, z jeho současné struktury a rámce, v němž působí, a na druhé straně od změn ve společnosti, které mají vliv na poptávku.... celý text

Vydání (1)


Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

papírová kniha 2013,

ISBN: 9788086929996