Výzvy marketingu v současné krizi vydání
Jiří Boháček , kolektiv autorů
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.: Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonu Jak na marketing na sociálních sítí Jaké jsou strategie nízkonákladového marketingu Jak úspěšně využít QR kódy Jaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinami Jak využít sociální sítě Jaká jsou specifika marketingu sportovních akcí Znalosti si doplní především: Podnikatelé Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů Případně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.... celý text
Vydání (2)
Výzvy marketingu v současné krizi
2013, ADART
ISBN: 978-80-904645-7-5Výzvy marketingu v současné krizi
2013, ADART
ISBN: 978-80-904645-7-5