Rolnička2771 Rolnička2771 diskuze

☰ menu

Technické potíže?

Bohužel, zprávy nejsou vůbec nikde. Zkusila jsem zadat naší druhou adresu, udělat přes vlastní přihlášení objednávku a opět na e-mail oznámení nepřišlo, ani nikde není v druhé adrese. Náš IT technik zkontroloval správnost v adresách a potvrdil, že není chyba na naší straně. Zajímavé je, že odjinud přichází oznámení v pořádku. Tento problém je od začátku roku, dříve bez problémů.

Diakonie ČCE - Obchod dobré vůle Marková

18.02.2021


Technické potíže?

Bohužel do spamu nám nic nespadlo, a z jiných stránek nám chodí zprávy naprosto v pořádku. To víme, že rezervaci nastavujeme my, ale jde o to, že nemůžeme každý den kontrolovat na stránkách zda nepřišla nová zpráva od nakupujících.

E.Marková - obchodní referent

18.02.2021


Technické potíže?

Dobrý den, psala jsem již na technickou podporu, ale bohužel nepřišla mi na dotaz odpověď, a ani aspoň zpráva, že se budou věnovat našemu dotazu. V tomto případě, jsme zvolili tuto možnost se dopátrat následujícího problému.
Vždy když nám přijde zpráva DK, není přeposláno oznámení na náš uvedený e-mail. Pro nás je to velký nedostatek, za prvé-objednávka na knihu byla učiněna už v lednu. V našich silách není ještě kontrolovat učiněné objednávky a dotazy na Vašich stránkách.
Doufám, že došlo jen dočasné chybě. Jinak bychom prodej museli ukončit, jde o naší prestiž u kupujících a zvláště když jsme obchod kde každá částka je na postižené klienty.

S pozdravem Marková - Diakonie ČCE "Obchod dobré vůle"

18.02.2021