Art Of Creativity aneb Kreativita jako klíčová kompetence v době změn diskuze

Nehodnoceno
Art Of Creativity aneb Kreativita jako klíčová kompetence v době změn
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/297334/art-of-creativity-aneb-kreativita-j-zuO-297334.jpg 0 0 0

Kniha "ART OF CREATIVITY ........."sestává ze dvou obsahově odlišných částí. Kapitoly 1-4 jsou více teoreticky pojaté, snaží se postihnout podstatu kreativity a zachytit její aspekty, zatímco druhá, podstatně rozsáhlejší část knihy - počínaje 5. kapitolou - má spíše praktický význam a zabývá se metodami a použitím kreativního myšlení v praxi. Pojetí kreativity je praktické, zaměřené do komerční oblasti, jak ostatně nasvědčuje podtitul, a nechává stranou ostatní sféry kreativní reality, zejména umění. Autoři vycházejí z výkladu pojmu kompetence, uvádějí základní teorie, pokoušejí se vysvětlovat kreativitu z mnoha stran, zabývají se kreativní osobnostní, schopnostmi, vztahem k inteligenci, aspekty tvůrčího myšlení, biologicko-psychosociálním modelem kreativity. Teoretická část obvykle otráví čtenáře složitým výkladem, zde je však podána teorie názorně, pochopitelně - a dokonce i čtivě. Složité věci jsou vysvětleny vcelku jasným způsobem. Více prostoru věnují autoři praktickému využití kreativity - řešení problémů, praktickému použití, metodám a také bariérám. Využívají zkušeností z velké a inovativní výrobní organizace. Proto má kniha značný přínos pro praktiky. Není zbytečně upovídaná (na některých místech je až lakonicky stručná) a na celkem malém prostoru dokáže vyjádřit vše co je v této oblasti podstatné. Pěkně, jasně a stručně popsané metody: stačí vzít si knihu před sebe a podle návodů postupovat. Inspirace pro každého, kdo chce změnit věci kolem sebe nebo svůj vlastní způsob myšlení.... celý text

Diskuze o knize (0)

Přidat komentář

Autorovy další knížky

2017  0%Psychologie trhu v obchodu a službách
2009  60%Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi
2015  0%Vzděláváním od průmyslového mistra k výrobnímu manažerovi
2009  0%Art Of Creativity aneb Kreativita jako klíčová kompetence v době změn