Čítanka 8 pro ZŠ a VG UČ diskuze
Ladislava Lederbuchová
Čítanka je komponovaná jako výběrová, převažují texty prozaické, zastoupeny jsou i drama a lyrická poezie. V čítance se nachází minimum metatextů, náměty pro interpretační analýzu jsou obsaženy v Příručce učitele. Součástí čítanky je i slovníček základních literárněvědných pojmů. Od sedmého ročníku je zařazen i chronologický přehled autorů, na webových stránkách nakladatelství je podrobný slovníček autorů určený jak učitelům, tak i žákům. Po tematických celcích je řazen speciální blok nazvaný Hledání souvislostí, obsahující prvky vnější integrace, odkazy do ostatních především estetickovýchovných předmětů. Společně s navozeným kulturně historickým kontextem blok umožňuje hledání a nalézání vztahů. Na Hledání souvislostí vždy navazuje blok nazvaný Můžete si přečíst přinášející náměty pro další četbu dětí. Učebnice jsou organicky doplněny texty na internetových stránkách nakladatelství.... celý text
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářAutorovy další knížky
2002 | Průvodce literárním dílem |
2006 | Slovník literárních pojmů aneb Co se skrývá za slovy |
2003 | Čítanka 6 pro ZŠ a VG UČ |
2005 | Čítanka 8 pro ZŠ a VG UČ |
2004 | Čítanka 7 pro ZŠ a VG UČ |