Flash MX professional 2004 pro vývojáře webových aplikací diskuze
Nate Weiss
Tato kniha je speciálně určena webovým vývojářům - serverovým "kejklířům" -, kteří se chtějí naučit, jak pomocí Flashe zdokonalit své webové aplikace. Vývojové a programovací postupy ve Flashi se zde učí praxí, vytvářením ukázkových objektů a vizuálních rozhraní, při-čemž všechny příklady předvádějí nějaký druh integrace se serverem. Proč byste se měli nejdříve učit Flash způsobem "nakreslíme si čtvereček a do něj kolečko...", a teprve pak o integraci dat? Tato kniha vás naučí obojí najednou - za předpokladu, že nejste počítačový začátečník, což asi nejste, pokud skutečně chcete používat Flash pro vaše webové aplikace. Všechny příklady v knize obsahují jak kód na serveru, tak i kód u klienta. Oba kódy spolupracují tak, aby prezentovaly vaše data působivě a interaktivně. Ukázky zahrnují posouvací rozhraní, sdílené prvky dat, animované sloupcové grafy, zobrazování v reálném čase a řadu dalších. Ve všech příkladech jsou k dispozici samostatné kódy na serveru pro vývojáře, kteří používají ColdFusion, ASP.NET a Java. Kromě toho se velmi pečlivě vysvětluje kód u klienta, s četnými poznámkami a křížovými odkazy na dokumentaci Macromedia Flash MX 2004. Část I – Rychlý vstup do Flashe Rychlý vstup do Flashe Seznamte se s Flashem Vaše první rozhraní ve Flashi Kopeme víc do hloubky Část II – Klíčové pojmy Flashe z hlediska vývojáře Slabikář ActionScriptu Animační klipy jako objekty Část III – Připojování k datům Připojování k serverům pomocí čistých textových soubor Připojování k serverům pomocí XML Připojování k serverům pomocí Flash Remoting Připojování k serverům pomocí webových služeb Část IV – Využívání Flashe pro sběr dat Využívání Flashe pro sběr dat Flash a sezení Budování lepších formulářů s Flashem Část V – Dodatky Připomínky k budování komponenty SimpleBarChart Politiky přístupu k datům přes domény v přehrávači Flashe 7... celý text