Na volné noze diskuze
Robert Vlach
„Od doby, kdy jsem si Na volné noze přečetl, je kniha mým referenčním zdrojem, ke kterému se znovu a znovu vracím. Tento průvodce podnikáním profesionálů mi hodně pomohl a stejné pocity bude mít určitě každý čtenář, který na volné noze podniká nebo se na to chystá.“ — Daniel Gladiš, přední český investor a podnikatel, Vltava Fund Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně ty informace a zkušenosti, které potřebujete pro svůj úspěch a růst. O knize Kniha těží ze zkušeností stovek profesionálů z desítek oborů a nabízí osvědčené know-how pro podnikání na volné noze – základy pro prvopodnikatele, nejlepší praktiky a kariérní strategie, ale také pokročilé nástroje, které ocení i profíci s desetiletou praxí. Kniha tak pokrývá celé dlouhé období rozvoje podnikání, od zkusmých krůčků a začátečnických chyb, přes náročné první roky, až po plně zavedený osobní byznys postavený na odbornosti a dobrém jméně. Nečekejte však žádný recept na rychlý úspěch. Robert Vlach je na volné noze dlouhých 17 let a jako zakladatel úspěšného portálu navolnenoze.cz vyslechl nespočet podnikatelských příběhů s dobrým i špatným koncem, z nichž mnohé uvádí jako příklady. Ukazuje klady i zápory podnikání a doporučuje bezpečné, pomalé strategie úspěchu pro lidi, kteří jdou se svým jménem poctivě na trh a chtějí se vyhnout chybám i slepým uličkám. V knize se mimo jiné dozvíte - V čem se práce na volné noze zásadně liší od všech jiných přístupů k podnikání. - Proč je reputace to nejcennější, co profesionál má, jak o ni pečovat a jak ji neztratit. - Jak důležitá je odbornost a které vlastnosti rozhodují o úspěšnosti freelancerů. - Co by měl obsáhnout podnikatelský záměr, jak začít a dále rozvíjet kariérní strategii. - Jak se vyhnout nejčastějším chybám, které dělají i zavedení odborníci s letitou praxí. - Jak zvyšovat svou produktivitu pro lepší výdělek, spolupráci týmu i spokojenost klientů. - Co očekávají klienti (i když to přímo neřeknou) a jak o ně pečovat, aby vás milovali. - Jak nastavit a postupně zvyšovat cenu odborné práce a vyjednávat o zakázkách. - Proč se v marketingu obejdete i bez placené reklamy a jak používat sítě, blog či web. - Jak předcházet rizikům, výkyvům příjmu a proč potřebujete lepší finanční sebeřízení. Tato kniha je pro vás, pokud: - Jste na volné noze. - Jako freelancer řešíte problémy, kterým nerozumí nikdo ve vašem okolí. - Uvažujete o svém prvním podnikání či právě začínáte podnikat. - Pracujete na volné noze již dlouho a chcete si osvojit nové dovednosti. - Máte firmu, která stojí hlavně na vás a na vašem dobrém jméně. - Přemýšlíte o své kariérní strategii, a kde budete za deset, dvacet let. - Zvažujete odchod ze zaměstnání na volnou nohu a bojíte se riskovat. - Studujete a nevíte, že freelancer je na tom obvykle lépe než brigádník. - Děláte bokovky při zaměstnání či studiu a začíná to připomínat podnikání. - Máte živnost, jednoho velkého klienta a touhu více se osamostatnit. - Spolupracujete často s freelancery a chcete jim lépe rozumět. - Zajímá vás podnikání na volné noze obecně, jako trend na trhu práce. - Chcete pracovat odkudkoli a mít větší nezávislost, volnost, svobodu.... celý text
Diskuze o knize (1)
Přidat komentář
Tuhle knihu jsem si opravdu chtěla koupit, ALE po větším pátrání jsem opravdu zklamaná a knihu nikde nedoporučím, ba naopak - PŘEČTĚTE SI KOMENTÁŘE A ZKOUKNĚTE PROFILY LIDÍ, CO UDĚLILI PĚT HVĚZD A PÍŠOU NESMYSLNOU AŽ NEVĚŘÍCNOU OMÁČKU - jedná se o profily založené jednorázově a jednorázově využité jen na tyto komentáře pod touto knihou - je to kniha o FÉR PLAY, ale pro její propagaci a marketing se využívá FALEŠNÝCH KOMENTÁŘŮ A HODNOCENÍ. Takže tleskám marketingovému týmu, který svou práci odvedl asi jako děcko vysokou matematiku na základní škole! Zde je vidět klasická česká povaha, měli byste se stydět, za to ŽE ZÁMĚRNĚ KLAMETE LIDI a autor za to, že nedokáže knihu prodat jejím potenciálem a střádat opravdové hodnocení od opravdových lidí, ale musí si zaplatit tým poskoků, ABY ZVÝŠIL PRODEJNOST KNIHY. Nebuďte slepí a lhostejní, v dnešní době očividně udělají lidi za vidinou zisku vše, jen aby ukojili své potřeby.