-

22 věčných zákonů marketingu hodnocení

22 věčných zákonů marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/204830/bmid_22-vecnych-zakonu-marketingu-204830.jpeg 5 1 1

Autoři jsou tvůrci proslulé koncepce positioningu, kteří jsou ve světě nejuznávanějšími odborníky v oblasti marketingových strategií a jejich realizace. Jejich knihy byly přeloženy téměř do dvaceti světových jazyků a jejich přínos ocenilo mnoho velkých firem globálního významu.

5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy 22 věčných zákonů marketingu: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Jack Trout
americká
1997  100%22 věčných zákonů marketingu
2006  80%Odliš se, nebo zemři