49 marketingových tajemství hodnocení
Ron Finklestein
Kniha nabízí to, po čem touží každý vlastník společnosti - osvědčené marketingové taktiky, které fungují a lze je poměrně snadno zavést do praxe. Dozvíte se je od ostřílených podnikatelů, kteří se ke svému jmění vypracovali od nuly. Témata zahrnují vše od strategického plánování až po rady, jak ulovit 'velkou rybu' (velkého zákazníka) nebo jak využít talk-show k růstu vaší společnosti.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2010 , BizBooksOriginální název:
49 marketing secrets (that work) to grow sales, 2010
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy 49 marketingových tajemství: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.