Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy hodnocení
Tomáš Tlapa
Tato publikace není ani učebnicí filosofie, ani systematickým přehledem poznatků v oboru filosofie. Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy je souborem 59 lekcí, z nichž každá před čtenářem otevírá určitý (filosofický) problém. Každá lekce je členěna na Úvodní komentář, Texty a Otázky k textu, které jsou zařazeny za jednotlivými úryvky a obsahují různé typy otázek (otázky směřují na porozumění textu, na práci s pojmy, argumentací, na kritické zhodnocení textu nebo je jejich cílem obecnější zamyšlení), smyslem těchto otázek není jejich otrocké zodpovídání, slouží spíše jako pomoc s porozuměním textu a pro inspiraci k vlastním úvahám.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2020 | Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy |
2017 | Přibližování |
2022 | Úvod do fenomenologie druhého |